Sunteți un jucător avid de Fortnite și ați decis recent să faceți cumpărături în Item Shop a popularului joc video dezvoltat de Epic Games. Cu toate acestea, după ce ați cumpărat mai multe costume și spate decorative, ați avut alte gânduri și, prin urmare, ați dori să vă refaceți pașii.
În această privință, dacă vă întrebați cum să returnați skin-urile pe Fortnite, veți fi fericiți să știți că sunt aici pentru a vă ajuta: în capitolele următoare, de fapt, vă voi oferi în primul rând toate informațiile utile despre subiect, explicând ce articole puteți returna și în cât timp. puteți efectua procedura de rambursare. În plus, vă voi oferi toate instrucțiunile pas cu pas, astfel încât să puteți efectua corect procedura de returnare a articolelor și, prin urmare, rambursarea V-Bucks cheltuiți.
Cum spui, abia aștept să începi? În acest caz, așezați-vă confortabil și luați doar câteva minute de timp liber, astfel încât să puteți citi cu calm procedurile pe care urmează să vi le ofer. Veți vedea că urmând cu atenție instrucțiunile mele, veți reuși cu ușurință și rapid intenția pe care ați propus-o. Lasa-l sa parieze? În acest moment, tot ce trebuie să fac este să vă doresc o citire bună.
Smartphone Fortnite

fortnite
Înainte de a explica cum să returnați skin-urile pe Fortnite, trebuie să vă ofer câteva informații utile despre asta. De fapt, trebuie să știți că pentru fiecare trei rambursări sunt disponibile conturi care vă permit să returnați articolele cumpărate în Magazinul de articole din Fortnite .
Prin urmare, puteți utiliza aceste trei posibilități pentru a returna obiecte precum costumele achiziționate, în caz de gânduri secundare, astfel încât obiectul să fie îndepărtat și, în consecință, vi se va rambursa respectivul V-Buck.
În acest sens, trebuie să știți că numai unele articole pot fi returnate: printre categoriile de articole achiziționate în Magazinul de articole care vă dau dreptul la o rambursare se numără costume , spate decorative , instrumente de colectare , deltaplanuri , trasee , ecrane de încărcare și emotioane .
Dimpotrivă, articolele de unică folosință sau articolele care vă dau dreptul la experiențe suplimentare pentru contul dvs., cum ar fi V-Bucks , Battle Pass și niveluri conexe , în plus față de pachetele pentru începători, nu pot fi returnate , deoarece acestea din urmă sunt achiziționate cu bani. prin urmare, nu poate fi returnat.
Chiar și obiectul Lama pignatta din Salvează lumea nu poate fi rambursat: ultimul obiect aparține categoriei obiectelor de unică folosință și, în plus, conține recompense aleatorii; de aceea nu poate fi returnat.
În plus, articolele săptămânale și articolele de la evenimentele Save the World nu sunt supuse rambursărilor . În cele din urmă, mai general, toate articolele de unică folosință nu intră sub incidența politicii de rambursare a Fortnite .
În plus, trebuie să luați în considerare faptul că puteți returna un articol doar în termen de 30 de zile de la achiziționarea acestuia și, de asemenea, că odată epuizate rambursările, nu veți mai putea returna alte articole, deoarece nu vor fi furnizate rambursări suplimentare pentru contul dvs. . Prin urmare, este extrem de important să faceți achiziții bine gândite, deoarece rambursările sunt limitate.
După ce ați făcut premisele necesare, a venit timpul să vă explic în detaliu cum să efectuați procedura de rambursare pentru articolele Fortnite ; operațiunile pe care vi le voi indica pot fi efectuate în același mod pe toate platformele unde este disponibil jocul Epic Games, deoarece interfața cu utilizatorul este aceeași pe toate dispozitivele.
Cum să obțineți o rambursare pentru articolele de pe Fornite

fortine2
Pentru a trimite o cerere de rambursare echipei de asistență Fortnite , primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să porniți popularul joc video Epic Games, pentru a accesa meniul Lobby în modul Battle Royale .
Apoi, apăsați pe pictograma meniu din dreapta sus și atingeți elementul Setări . Acum, faceți clic pe pictograma om mic situat în meniul de sus pentru a vizualiza secțiunea Cont și confidențialitate . După ce ați făcut acest lucru, apăsați pe articolul Trimiteți o cerere , pentru a vedea pe ecran o listă cu toate articolele achiziționate în joc în ultimele 30 de zile.
Apoi localizați articolul pe care doriți să îl returnați și pentru care doriți o rambursare, apoi apăsați-l pentru a-l selecta în listă. În acest moment, specificați motivul rambursării, alegând printre articolele achiziția involuntară , achiziția neautorizată sau obiectul nu așa cum era de așteptat .
Odată ce ați făcut acest lucru, pe ecranul următor, veți putea vedea rezumatul cererii de returnare, în care vi se va reaminti disponibilitatea a doar 3 returnări pe cont. Prin urmare, pentru a confirma operațiunea, apăsați mai întâi butonul Trimiteți cererea de returnare și apoi dacă sunteți sigur că doriți să solicitați o rambursare, deoarece solicitarea nu poate fi anulată, dați confirmarea finală apăsând butonul Da .
În acest moment, dacă cererea a fost acceptată, formularea Cerere de returnare aprobată va fi afișată pe ecran, care va indica numărul de V-Bucks care au fost creditați în contul dvs. În cele din urmă, apăsați butonul OK , pentru a reveni la ecranul de setări și la secțiunea Conturi și confidențialitate .
Pentru orice clarificare suplimentară, personalul Virgilio este la dispoziția dvs., contactați-ne!