Doriți să înlocuiți abonamentul Telekom? In prezent pe linia fixă cu oferta unui operator telefonic alternativ, dar încă nu știți cum să anulați? Trebuie să anulați contractul de telefonie și / sau internet pentru vechea dvs. casă, dar nu înțelegeți cum să procedați pentru a evita penalizările? Nu vă faceți griji, vă pot ajuta.
De fapt, cu acest ghid al meu, intenționez să vă arăt cum să anulați Telecom , fără a întâmpina surprize urâte, indiferent de tipul de contract pe care l-ați semnat cu furnizorul. Urmați-l cu atenție, descărcați formularele pe care urmează să vi le arăt și ar trebui să obțineți rezultatul dorit fără a suporta mai multe cheltuieli decât este necesar.
Da, știu, nu vă dau vești bune … sunt cheltuieli de făcut, dar, din păcate, nu ne putem abține. Există puține cazuri în care vă puteți elibera de abonamentul TIM fără a plăti nici măcar un cent. În orice caz, dacă urmați cu atenție instrucțiunile pe care urmează să vi le dau, ar trebui să puteți limita „dauna” și să evitați penalitățile temute, adică costurile suplimentare care sunt percepute celor care nu respectă obligațiile contractuale și / sau nu returnați dispozitivele primite.în împrumut pentru utilizare de către operator. Noroc!
Telecom
Înainte de a explica modul de anulare a Telecom , pare corect să vă spunem care sunt posibilele costuri de dezactivare care trebuie suportate. De fapt, TIM prevede plata a 30,00 EUR în cazul rezilierii contractului și 5,00 EUR în cazul trecerii la un alt operator .
În plus față de cifrele de mai sus, se adaugă adesea alte taxe , care pot proveni din încălcări contractuale . De exemplu, dacă ați semnat un contract cu o garanție de 24 de luni și vă retrageți înainte de acest termen, veți fi obligat să plătiți o anumită sumă pentru fiecare lună de utilizare a ofertei. Mai mult, dacă în momentul abonării la plan ați activat o nouă linie cu cost în rate , va trebui să plătiți toate ratele rămase într-o singură soluție.
Singurele cazuri în care nu se prevede plata costurilor de dezactivare este atunci când se exercită dreptul de retragere , care poate fi realizat ca urmare a modificărilor contractuale comunicate de TIM în conformitate cu legislația în vigoare și în cazul reconsiderării în primele 14 zile de la activarea liniei (dacă acest lucru a fost făcut de la distanță).
De asemenea, este necesar să se ia în considerare returnarea dispozitivelor primite cu împrumut pentru utilizare sau închiriere: modemuri, decodificatoare și așa mai departe. Dacă nu se efectuează în decurs de 30 de zile de la terminarea liniei, pot fi avute în vedere penalități puternice.
În ceea ce privește returnarea modemului, acesta trebuie trimis prin poștă și trebuie trimis la adresa de mai jos, având grijă să atașați documentația disponibilă pe pagina dedicată returnării produselor de pe site-ul operatorului cu datele utilizatorului ( numele, prenumele și numărul de telefon) și o copie a unui document de identificare valabil (de preferință o carte de identitate).
Telecom Italia SpA c / o Geodis Logistics, Warehouse Reverse A22, Piazzale Giorgio Ambrosoli snc – 27015 Landriano (PV)
Livrarea tuturor celorlalte echipamente, pe de altă parte, poate fi efectuată și personal la unul dintre următoarele centre TIM .
Roma – Viale Liegi, 31
Milano – Piazza Cordusio snc – ang. Via Broletto
Napoli – Centru de afaceri – Insula A4
Palermo – Via della liberty, 37 / zi
În afară de instrucțiunile mele, vă rugăm să rețineți că costurile de dezafectare și instrucțiunile privind returnarea echipamentului pot varia. Pentru a fi la curent în acest sens și pentru a evita orice surpriză neplăcută, vă sugerez să citiți Carta serviciului TIM și Condițiile generale ale contractului TIM .
Terminarea telecomunicațiilor: modul
În acest moment, aș spune că suntem acolo: putem lua în cele din urmă măsuri și să aflăm ce trebuie făcut pentru a continua anularea Telecom. Prin urmare, mai jos veți găsi instrucțiunile de urmat în cazul trecerii la un alt operator , încetarea liniei și regândirea în termen de 14 zile de la activare.
Trecerea la alt manager
Dacă sunteți interesat de anularea Telecom, deoarece doriți să treceți la un alt operator , păstrând în același timp numărul dvs. de telefon fix, puteți reuși în intenția dvs. contactând serviciul pentru clienți al celuilalt operator cu care doriți să semnați noul contract de telefonie și ea însăși se ocupă de această chestiune.
Pentru ca tranziția de la un furnizor la altul să aibă succes, va trebui să comunicați noii companii codul secret (numit și cod de migrare) pe care îl găsiți în factura TIM. Fără acest cod, de fapt, nu veți putea autoriza compania să se ocupe de practică și să efectueze migrarea liniei dvs. V-am spus despre aceasta mai detaliat în ghidul meu despre cum să verificați codul de migrare .
Dacă nu găsiți codul secret în factura dvs. de telefon, puteți cere unui operator de servicii pentru clienți TIM să vi-l furnizeze apelând 187 , procedând așa cum am explicat în postarea mea despre cum să vorbiți cu un operator TIM .
Trecerea la noul operator, conform termenilor legii, ar trebui să aibă loc în termen de 10 zile lucrătoare , dar nu este neobișnuit să apară modificări care prelungesc calendarul (mult mai rar pentru a le scurta). În acest timp, ar trebui să primiți și documente care să fie semnate și trimise înapoi operatorului conform indicațiilor obținute. Ușor, nu?
Pentru mai multe informații despre procedura de urmat, vă sugerez să aruncați o privire la ghidul meu dedicat în mod specific modului de schimbare a operatorului de telefonie : veți găsi aici ilustrate în detaliu toate etapele care trebuie făcute indiferent de furnizorul de plecare sau de destinație.
Încheierea liniei
Dacă, pe de altă parte, sunteți interesat de anularea Telecom, deoarece doriți să încheiați complet linia , vă informez că puteți face acest lucru obținând formularul corespunzător , care trebuie completat și trimis operatorului.
Prin urmare, vizitați secțiunea dedicată formularelor de pe site-ul web TIM, faceți clic pe butonul Vedeți toate aflat sub rubrica Fix și descărcați formularul de retragere care se potrivește cel mai bine contractului dumneavoastră: dacă v-ați abonat la un abonament care prevedea prezența unui telefon pentru închiriere descărcați formularul cu linie telefonică de retragere cu telefon de închiriere , altfel alegeți formularul de retragere fără telefon pentru închiriere .
Pentru a descărca un formular, faceți clic pe butonul Descărcare situat lângă titlul acestuia și apoi pe articolul În caz contrar, faceți clic aici pentru a descărca formularul de retragere fără un telefon de închiriere în partea de jos a casetei care se deschide. Dacă modulul nu este descărcat pe computer, ci este deschis direct în browser, faceți clic pe pictograma săgeată sau pe pictograma dischetă pentru a începe descărcarea „manual”.
După ce ați găsit formularul care vă interesează, imprimați-l, completați-l cu datele solicitate, semnați-l și trimiteți-l prin scrisoare recomandată cu confirmare de întoarcere la adresa de mai jos, având grijă să atașați și o copie a actului dvs. de identitate valabil . Terminarea efectivă a liniei ar trebui să aibă loc în termen de 30 de zile .
TIM, PO Box 111 – 00054 Fiumicino (Roma)
Ca alternativă la ceea ce tocmai am indicat, puteți trimite formularul prin e-mail certificat la următoarea adresă: deactivazioni_clientiprivati@pec.telecomitalia.it .
Gândire ulterioară în termen de 14 zile
Dacă abonamentul dvs. TIM este în vigoare de mai puțin de două săptămâni, îl puteți anula fără a suporta niciun cost, profitând de dreptul de retragere prevăzut de lege. Cu toate acestea, pentru a utiliza gândul ulterior în termen de 14 zile , este necesar ca contractul dvs. cu furnizorul să fi fost încheiat de la distanță sau, în orice caz, în afara spațiilor comerciale ale companiei.
Dacă îndepliniți toate cerințele, accesați secțiunea dedicată formularelor de pe site-ul web TIM, faceți clic pe butonul Vedeți toate sub titlul Fix și descărcați formularul numit Formular de retragere din activarea liniei noi (regândiți-vă în termen de 14 zile) sau cel numit Formular de retragere activare ofertă / serviciu (regândire în termen de 14 zile) , pe baza abonamentului făcut.
Pentru a descărca formularul de interes, faceți clic pe butonul Descărcare de lângă acesta și apoi pe articolul În caz contrar, faceți clic aici pentru a descărca formularul de retragere fără un telefon de închiriere . Dacă formularul este deschis în browser și nu este descărcat, faceți clic pe pictograma săgeată sau pe pictograma dischetă pentru a remedia.
Odată ce descărcarea a fost finalizată, tipăriți formularul, completați-l în întregime, semnați-l și trimiteți-l prin scrisoare recomandată cu chitanță de retur la următoarea adresă, atașând și o copie a documentului dvs. de identitate valabil.
TIM, PO Box 111 – 00054 Fiumicino (Roma)
În plus față de, așa cum tocmai am indicat, puteți trimite formularul către TIM prin fax , la următorul număr: 800 000 187 . Trimiterea se poate face și prin e-mail certificat , la următoarea adresă: deactivazioni_clientiprivati@pec.telecomitalia.it .
Pentru orice clarificare suplimentară, personalul Virgilio este la dispoziția dvs., contactați-ne!