Nu cu mult timp în urmă ați semnat un contract Fiber cu Vodafone , alegând unul dintre pachetele care integrează posibilitatea de a utiliza serviciile de divertisment furnizate prin intermediul platformei TV Vodafone . Sunteți mulțumit de alegerea făcută: caseta oferită de operator este de fapt bogată în funcții și aplicații interesante, datorită cărora este posibil să accesați o gamă largă de conținut multimedia.
În ultimul timp, însă, v-ați dat seama că dispozitivul este întotdeauna pornit (sau cel puțin așa se pare) și nu vă convinge complet. Practic, vă temeți că va continua să funcționeze chiar și în timp ce televizorul este oprit, consumând mai multă energie decât aveți de fapt nevoie și continuând să transmiteți orice conținut chiar și cu ecranul inactiv.
Înțeleg bine îndoielile dvs. și, din acest motiv, am decis să fac acest ghid despre cum să opriți Vodafone TV , pentru a clarifica funcționarea sa și în raport cu cea a televizorului și a modemului. Dacă doriți să petreceți câteva minute din timpul prețios citind paragrafele următoare, vă voi arăta diferitele modalități de a opri activitatea casetei Vodafone atunci când aceasta nu este utilizată. Sunteți gata? Perfect! Trebuie doar să vă doresc o lectură bună și o continuare bună!

vodf
După cum îmi imaginez că știți deja, Vodafone TV este o platformă interactivă dedicată clienților Vodafone Fibra, care permite accesul la o gamă foarte largă de conținut multimedia, în special printr-un set-top box special echipat cu intrări HDMI pentru a fi conectat la televizor. .
De fapt, după un proces simplu de instalare și activare , puteți utiliza diversele aplicații preinstalate disponibile pentru servicii precum ACUM , DAZN , CHILI , Netflix , Amazon Prime Video , Mediaset Infinity + sau YouTube .
De asemenea, este posibil să vizualizați canalele digitale terestre , deoarece dispozitivul acționează și ca decodor (compatibil cu tehnologia DVB-T2 ) dacă conexiunile necesare au fost făcute cu un cablu de antenă de trecere între cutie și televizor.
Adesea, cineva este condus să credem că oprirea televizorului , cu întreruperea consecventă a transmiterii de imagini, este suficientă pentru a face inactiv orice dispozitiv conectat la acesta. În realitate, lucrurile funcționează diferit: cutia în cauză este un dispozitiv în sine și este necesar să-l puneți în standby pentru a-l face inactiv și pentru a vă asigura că nu mai transmite nimic la televizor și nu primește date de la stația dvs. Vodafone (sau de la modemul utilizat pentru conectarea la rețeaua fixă Vodafone).
Nu vă faceți griji, totuși: în paragrafele următoare voi explica în detaliu cum să opriți cutia TV Vodafone , ilustrând diferitele moduri oferite de specificațiile acestui dispozitiv.
Așteptare

vodf2
După cum ați observat cu siguranță, televizorul Vodafone este echipat cu o telecomandă dedicată, care, în urma asocierii cu cutia multimedia care are loc atunci când dispozitivul este activat pentru prima dată, comunică prin infraroșu numai cu acesta din urmă. Prin urmare, nu este posibil să interacționați cu televizorul în niciun fel și, dimpotrivă, telecomanda televizorului nu poate comunica cu cutia multimedia Vodafone.
Prima metodă de întrerupere a funcționării Vodafone TV este, prin urmare, cea mai evidentă, adică prin apăsarea primului buton din partea de sus a telecomenzii furnizate, cu simbolul tipic de așteptare : veți vedea că ecranul televizorului, setat pe sursa HDMI la care este conectat televizorul Vodafone, nu va mai transmite imagini și LED-ul cutiei va deveni roșu .
Pentru a vă asigura că Vodafone TV nu mai este activ, de fapt, este necesar să verificați și culoarea luminii emise de LED-ul situat în partea din față a cutiei: când este alb, televizorul Vodafone este activ. Chiar dacă televizorul este oprit, prin urmare, dispozitivul continuă să funcționeze normal: în această fază consumul maxim de energie poate ajunge la 25W .
Așa cum s-a indicat mai sus, LED-ul roșu indică faptul că televizorul Vodafone a intrat în modul de așteptare și sunt activate funcțiile de economisire a energiei care duc consumul de energie la mai puțin de 1W .
Alternativ, de exemplu, în cazul în care telecomanda nu funcționează corect, puteți apăsa butonul de așteptare (textul menționat mai sus este afișat mai sus) situat în partea stângă a dispozitivului (pentru proprietarii noii versiuni Vodafone TV Box PRO , în schimb, este pe partea opusă), lângă cea pentru activarea WPS .
Dacă preferați să optați pentru o procedură automată , capabilă să activeze modul de așteptare după inactivitate și fără a fi nevoie de intervenția dvs. manuală, iată procedura aferentă. După ce accesați televizorul și cutia, apăsați butonul MENU de pe telecomandă (situat deasupra butoanelor direcționale, spre centru) pentru a accesa ecranul principal al televizorului Vodafone.
Acum, utilizați săgețile pentru a evidenția elementul Setări , prezent în partea stângă sus lângă un simbol de viteză, apoi apăsați butonul OK din centrul telecomenzii. În meniul care vi se propune, derulați (întotdeauna cu săgețile) pentru a selecta setarea TV Box , apoi derulați cu tasta săgeată dreapta până la caseta etichetată în modul Standby și apăsați din nou tasta OK .
Pe următorul ecran veți vedea două opțiuni: selectați Activare (verde) pentru a continua cu activarea modului de așteptare , ceea ce face ca dispozitivul să se oprească după câteva minute de inactivitate. Cu toate acestea, trebuie să vă avertizez că această setare încetinește faza de repornire a dispozitivului , care va dura câteva secunde până la trezire.
Intensitatea LED-ului

vdf3
Dacă problema pe care o întâmpinați este legată de intensitatea LED-ului și, prin urmare, doriți să opriți televizorul Vodafone pentru a vă asigura că nu mai emite lumină, vreau să vă sugerez să încercați o soluție alternativă.
De fapt, dispozitivul vă permite să reglați luminozitatea LED-ului : în mod implicit, este setat la valoarea medie, dar dacă doriți să reduceți lumina emisă, o puteți face folosind setările. În primul rând, după ce porniți televizorul și caseta multimedia, apăsați butonul MENU de pe telecomandă pentru a deschide ecranul principal al sistemului, apoi utilizați săgețile direcționale pentru a vă deplasa la cuvântul Setări , din stânga sus, și apăsați tasta Butonul OK .
Folosind în continuare butoanele direcționale de pe telecomandă, selectați elementul Setări TV Box , apoi derulați cu săgeata dreapta pentru a ajunge la caseta care conține cuvintele luminozitate LED și apăsați din nou butonul OK . Veți observa că setarea Medium este activă (colorată în verde). Mutați săgețile spre stânga și selectați cuvântul Low , apoi apăsați din nou butonul OK .
În același timp, LED-ul își va micșora clar intensitatea. Această măsură suplimentară de economisire a energiei este concepută special pentru acele situații în care este de preferat să aveți o luminozitate mai puțin pronunțată, menținând în același timp dispozitivul în standby pentru o repornire mai imediată.
Oprire totală
Modul de așteptare și reducerea intensității LED-urilor nu v-au convins și doriți să continuați cu oprirea totală a dispozitivului? Din păcate, trebuie să vă informez că televizorul Vodafone nu are o funcție sau un buton care poate dezactiva complet dispozitivul.
Chiar dacă modul de așteptare, așa cum se vede mai sus, implică un consum extrem de limitat de energie, dispozitivul primește totuși o sursă de energie care menține LED-ul aprins și lasă receptorul cu infraroșu al telecomenzii ascultând .
Pentru a opri complet cutia, nu mai rămâne decât să deconectați cablul de alimentare de la priză , o soluție recomandată de același producător în instrucțiunile de instalare în caz de neutilizare pentru o perioadă prelungită . Singura recomandare este să efectuați această operație în timp ce dispozitivul este în așteptare .
În caz de probleme

vdf4
Se poate întâmpla cu toate dispozitivele să apară un bloc de sistem, astfel încât să împiedice executarea oricărei operațiuni, inclusiv cea de oprire a televizorului Vodafone : o defecțiune improvizată sau o problemă în actualizarea automată a sistemului sunt printre posibilele cauze ale defecțiunii mai frecvente. .
Pentru orice problemă legată de funcționarea serviciului, trebuie să știți că operatorul a pus la dispoziție un serviciu dedicat pentru clienți valid , activ de la 08:00 la 21:00, care răspunde la numărul 02.84594650 , care vă va putea îndruma cu siguranță către cea mai bună soluție.
Pentru orice informații suplimentare despre funcționarea Vodafone TV, nu pot să nu vă trimit la pagina oficială de întrebări frecvente , care conține răspunsurile la cele mai frecvente întrebări adresate de utilizatori, inclusiv o secțiune specială pentru identificarea codurilor de eroare generate de dispozitiv. ..
Pentru orice clarificare suplimentară, personalul Virgilio este la dispoziția dvs., contactați-ne!