De ceva timp ați înregistrat un card de credit marca Nexi , grupul financiar care oferă servicii și instrumente pentru plăți digitale pentru bănci, companii, persoane fizice și administrația publică. Sunteți mulțumit de aceasta, dar acum aveți o problemă și nu știți ce canale de comunicare să utilizați pentru a contacta asistența.

Dacă acesta este cazul, nu vă faceți griji: vă pot explica cum să vorbesc cu operatorul Nexi . Trebuie să știți că compania în cauză oferă clienților săi o gamă completă completă de numere de asistență, diversificate în funcție de nevoile și tipul de clienți înșiși. Voi lista aceste contacte în rândurile următoare și, în plus, vă voi arăta și cum să contactați Nexi prin canalele sociale și aplicația adecvată pentru dispozitive mobile.

Știu că aveți o problemă de rezolvat, așa că nu fur timp mai prețios și vă las să continuați cu citirea: identificați canalul de comunicare care vi se pare cel mai convenabil și folosiți-l pentru a contacta asistența Nexi. Cu siguranță veți obține sprijinul de care aveți nevoie. Lectură fericită și mult succes pentru tot!

nexi

nexi

Sunteți client privat și vă întrebați cum să discutați cu un operator de card Nexi ? În acest caz, dacă ați primit un card nou („standard” sau o carte de vizită) și, prin urmare, trebuie să îl activați , numărul gratuit de apelat este 800.99.34.00 (dacă sunteți în străinătate , în locul celui din urmă număr, apelați la +39.02.34980.127 .

Aș dori să subliniez că aveți și posibilitatea de a efectua această operațiune și online, conectându-vă la site-ul oficial Nexi , introducând acreditările din zona dvs. personală și urmând instrucțiunile de pe ecran.

Pentru a bloca un card („standard” sau corporativ), în caz de furt sau pierdere, puteți apela numărul gratuit 800 15.16.16 din Italia . Dacă, pe de altă parte, vă aflați în străinătate , formați numărul +39 02 34.980.020 (în acest caz apelul va fi taxat către Nexi). Dacă vă aflați în SUA și aveți la dispoziție o linie fixă ​​sau mobilă, puteți utiliza numărul gratuit +1 800 473.6896 . Toate numerele de mai sus pentru serviciul de blocare a cardului sunt active 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.

Cum spui? Aveți nevoie de asistență generală cu cardul dvs. de credit, debit sau preplătit? Deci, în acest caz, nu ezitați să formați (din Italia ) numărul 02.345444 ; Cu toate acestea, trebuie să vă informez că acest ultim serviciu este supus tarifului local al companiei dvs. de telefonie. Serviciul este activ de luni până vineri între orele 08:00 – 20:00 .

Ești în străinătate ? Nicio problemă, în acest caz utilizați numărul +39 02 34.980.020 (apelul va fi taxat către Nexi). Cu toate acestea, dacă sunați din SUA , puteți forma numărul gratuit +1 800 473.6896 . Pentru aceste nevoi, serviciul operator este disponibil de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 .

Dacă aveți un card de credit Premium disponibil , pentru asistență, numărul gratuit de apelare din Italia este 800 55.66.77 , în timp ce din străinătate puteți apela +39 02 34.980.028 (apeluri percepute de la Nexi). Numărul gratuit din SUA , în acest caz, este din nou +1 800 473.6896 . După cum probabil știți deja, dacă aveți un card Premium, aveți dreptul la asistența unui operator 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an; nu ezitați, așadar, să formați numerele pe care vi le-am propus în acest paragraf.

Aveți nevoie de asistență cu un card negru ? Sunați la numărul gratuit 800 77.66.44 din Italia , în timp ce din străinătate formați +39 02 34980213 (apelul este taxat către Nexi). Dacă sunați din SUA, formați numărul gratuit +1 800 473.6896 . De asemenea, aș dori să vă informez că serviciul de asistență cu operatorul este disponibil în orice moment și pentru cardurile negre.

Aveți probleme cu un CartaChiara preplătit ? Operatorii sunt disponibili de la 06:00 până la 22:00 de luni până duminică la numărul gratuit 800.301.020 (dacă sunteți în străinătate, utilizați numărul +39.0432.7444461 ; de asemenea, în acest caz apelul se percepe de la Nexi) . Pentru serviciile de #iosi și iosiPLUS programe , apelați numărul gratuit 800 15.11.11 (activ de la luni la vineri de la 08:00 la 20:00 ), în timp ce în cazul în care vă aflați în străinătate formați +39 02 34.980.053(cu apel de la Nexi). Din SUA puteți utiliza numărul gratuit +1 800 473.6896 .

Pentru serviciile de asigurare ale cardurilor „standard” și Premium, numărul gratuit din Italia este 800 02.01.69, în timp ce din străinătate este +39.02.3498.0136 (apelul va fi plătit de Nexi). Dacă doriți să solicitați o carte individuală sau de vizită din Italia, utilizați numărul gratuit 800 02.48.22 (din străinătate formați +39.02.3498.0027 ).

Dacă sunteți client Business , numărul unic (activ în orice moment al anului) este 02.345.448 . De asemenea, dacă sunteți client al altor instituții bancare, utilizați numerele pe care le voi propune mai jos.

800.825.099 – pentru clienții Intesa Sanpaolo.
02.3498.0519 – pentru clienții Banco BPM.
800.277.460 – pentru clienții Banco Popolare.
02.3498.0519 – pentru clienții Mobile POS.
În cele din urmă, dacă nu sunteți client Nexi, puteți contacta serviciul cu operatorul la 02.345441 . Acest număr este activ de luni până vineri între orele 08:00 – 20:00 .

Cum să vorbești online cu operatorul Nexi

Trebuie să știți că puteți accesa serviciul de asistență Nexi pentru orice tip de problemă sau pentru a solicita informații, chiar și folosind canalele online puse la dispoziție de companie.

Asistența este activă în general de luni până vineri între orele 08:00 – 20:00 , dar puteți trimite mesajele oricând.

Stare de nervozitate

nexi2

nexi2

Folosești frecvent Twitter , celebra rețea socială de „ciripituri”? În acest caz, veți fi încântați să știți că puteți contacta Nexi prin intermediul acestuia.

Pentru a trimite o postare publică pentru a solicita informații generale de la Nexi, începeți să compuneți un nou tweet ( butonul albastru cu pictograma + și simbolul pană ), menționați @nexipayments și tastați restul mesajului. În cele din urmă, apăsați butonul de publicare și așteptați un posibil răspuns de la Nexi. Vă reamintesc că mesajul va fi public, deci nu puneți date sensibile în el.

Pentru asistență specifică, puteți contacta Nexi cu un mesaj direct (privat). Apoi, vizitați profilul Twitter al Nexi și apăsați pictograma plic . Apoi compuneți un mesaj în câmpul corespunzător, trimiteți-l și așteptați răspunsul la asistență.

Facebook

nexi3

nexi3

Pagina de Facebook Nexi vă permite să luați legătura cu compania. Cu toate acestea, trebuie să subliniez că în acest caz nu va răspunde un operator real, ci un asistent virtual , cu care puteți comunica tastând fraze cheie precum „cum se activează un card Premium” sau „cum se activează un card preplătit ” . Pentru a vorbi cu un operator, va trebui să tastați sintagma „vorbiți cu operatorul” și să alegeți un canal de comunicare între telefon și e-mail . Pentru informații generale sau comerciale, puteți publica și o postare publică pe pagină (în acest caz nu includeți datele dvs. sensibile și datele dvs.numărul cardului ).

Prin urmare, dacă aveți un cont Facebook , puteți utiliza atât versiunea de browser a rețelei sociale, cât și aplicația pentru a deschide pagina oficială de Facebook Nexi . După ce ați terminat, dacă doriți să comunicați direct cu Nexi, apăsați butonul Trimiteți un mesaj pentru a deschide chat-ul Messenger ) cu asistentul virtual Nexi.

Pentru a publica, în schimb, o postare publică, faceți clic pe Postare / Creați o postare , tastați textul mesajului în câmpul corespunzător și faceți clic pe butonul Publicați . Apoi, așteptați orice răspuns din partea personalului Nexi.

Alte modalități de a contacta Nexi

nexi4

nexi4

Trebuie să știți că serviciul pentru clienți Nexi poate fi contactat și prin Nexi Pay , aplicația convenabilă a companiei pentru dispozitive mobile, care vă permite, de asemenea, să vă înregistrați cardul, să monitorizați mișcările acestuia, să setați limite de utilizare și multe altele.

Dacă utilizați un dispozitiv Android , pentru a descărca aplicația despre care vorbesc, conectați-vă la această pagină a Magazinului Play și apăsați butonul Instalare din partea de sus. Dacă, pe de altă parte, aveți un iPhone sau un iPad disponibil , vizitați această pagină din App Store, apăsați butonul Obține / Instalați și, dacă vi se solicită, continuați să vă verificați identitatea prin Face ID , Touch ID sau parola Apple ID . .

Odată ce ați instalat aplicația pe dispozitivul dvs., va trebui să o porniți și să continuați să accesați sau să vă înregistrați profilul (în acest din urmă caz ​​vă va solicita numărul de securitate socială , o adresă de e-mail și numărul de hârtie nexi ) . După ce ați parcurs acești pași, puteți contacta asistența accesând fila cu pictograma Crown .

Dacă dețineți carduri de plată Nexi Payments sau CartaSi , pentru reclamații și alte informații, puteți contacta și Nexi prin e-mail tradițional, la adresa c.satisfaction@nexi.it sau PEC (vă sugerez să utilizați această din urmă metodă având în vedere că valoare legală), la adresa reclami.nexipayments@pec.it .

De asemenea , puteți contacta Nexi scriind o înregistrată scrisoare cu confirmare de primire , o scrisoare de Priority sau poștă obișnuită . Adresa de contact este Nexi Payments – Claims Management, Corso Sempione, 55 – 20149, Milano .

În cele din urmă, puteți utiliza și faxul : numărul Nexi este 02-34.88.91.54 . Pentru orice alte informații, vă trimit direct la pagina oficială de servicii pentru clienți .

Pentru orice clarificare suplimentară, personalul Virgilio este la dispoziția dvs., contactați-ne!