De curând ați cumpărat un produs de pe eBay , dar, din păcate, ceva nu a mers bine: după ce ați deschis pachetul, ați realizat rapid că articolul din interior nu se potrivea cu așteptările dvs. sau a fost vizibil deteriorat sau defect.
Vreau să te liniștesc imediat: este ceva ce se poate întâmpla și nu este nevoie să te alarmezi. Din fericire, există directive foarte specifice care reglementează vânzarea produselor online și garantează consumatorului dreptul de a efectua returnarea . În special, pe cele mai populare platforme de comerț electronic, cum ar fi eBay, este posibil să se utilizeze caracteristici convenabile care facilitează comunicarea cu vânzătorul.
Prin urmare, dacă ați luat decizia de a returna articolul vânzătorului și, eventual, de a solicita o rambursare, dar ezitați datorită faptului că nu sunteți sigur de procedura corectă de urmat, trebuie doar să citiți următoarele paragrafe , unde veți găsi toate informațiile necesare despre cum să faceți o returnare pe eBay . Deci, sunteți gata să vă aprofundați? Da? Grozav! Trebuie doar să vă doresc o lectură bună și o continuare bună.
garanție de returnare eBay
Înainte de a continua să ilustreze diferiții pași pentru a solicita vânzătorului să returneze un articol cumpărat de pe eBay , cred că este potrivit să aruncăm o privire asupra diferitelor situații în care se are în vedere această posibilitate.
Dacă, de exemplu, articolul dvs. a ajuns deteriorat sau defect sau nu este conform cu ceea ce este descris în listă , îl puteți returna și solicita o rambursare . În acest caz, de fapt, garanția clienților eBay preia , cu condiția ca plata să fi fost efectuată cu o metodă adecvată , adică card de credit / debit , PayPal , Apple Pay sau Google Pay și articolul să fie acoperit (acestea nu includ, de exemplu, imobiliare și imobilizări necorporale sau servicii).
În acest caz, în plus, trebuie să știți că costurile de expediere ale returului sunt suportate de comerciant : deci el va fi cel care va indica cum să trimiteți obiectul, de exemplu, oferindu-vă o etichetă pre-umplută la tipăriți și aplicați la pachet, apoi expediați prin curierul dvs. de încredere . Alternativ, vă poate oferi să faceți diferite aranjamente în funcție de situații specifice, garantând întotdeauna și în orice caz plata cheltuielilor menționate anterior.
Dacă, pe de altă parte, v-ați răzgândit în legătură cu achiziția, în acest caz este necesar să verificați în prealabil pe reclamă că vânzătorul acceptă returnarea și timpul acordat cumpărătorului pentru a executa cererea.
Accesarea istoricului tranzacțiilor este foarte simplă: de pe computerul dvs. , după ce v-ați conectat pe site-ul eBay , faceți clic pe meniul My eBay (dreapta sus) și alegeți elementul Istoric achiziții din meniul derulant. În pagina următoare, veți vedea cele mai recente comenzi și făcând clic pe cea pentru care doriți să reveniți , puteți verifica – dacă există – condițiile pentru returnare.
Dacă preferați să efectuați operația de pe smartphone sau tabletă , procedura este la fel de simplă. eBay este de fapt disponibil sub forma unei aplicații pentru dispozitive Android (verificați și magazinele alternative dacă nu aveți servicii Google pe dispozitivul dvs.) și iOS / iPadOS și vă permite să verificați lista de cumpărături din acesta din urmă.
După instalarea aplicației pe dispozitivul dvs., apoi, porniți-o, conectați-vă la contul dvs., apăsați butonul located situat în partea stângă sus și atingeți elementul Achiziții (dacă aveți un iPhone, acest ultim articol este afișat, urmat de o atingere din meniul My eBay , în stânga jos). Veți fi apoi trimis înapoi la ecran cu lista celor mai recente comenzi, pe care le puteți consulta cu promptitudine făcând clic pe articolele relevante.
Este important să știți că, în cazul în care vă gândiți la cumpărare, va trebui să suportați costurile de expediere , dar puteți alege singur curierul sau puteți utiliza serviciul special oferit chiar de eBay. Cu toate acestea, vă sugerez să alegeți întotdeauna un mod de urmărire.
În toate cazurile, în plus, vă informez că expedierile referitoare la articole al căror cost este egal sau mai mare de 550 euro (inclusiv taxe) trebuie să fie în mod necesar trasabile și cu semnătura suplimentară la serviciul de livrare , pentru a putea utiliza, acolo unde posibil, garanția clienților eBay. În cele din urmă, după efectuarea expedierii, detaliile trebuie comunicate vânzătorului.
Cum să solicitați returnarea pe eBay

ebay
Nu este absolut dificil să înțelegi cum să ceri o returnare pe eBay : în celebrul portal pentru vânzarea online a obiectelor a fost prevăzută o procedură foarte simplă, ușor de implementat atât de pe PC-uri, cât și de pe smartphone-uri și tablete. De asemenea, aș dori să vă informez că operațiunile care trebuie efectuate sunt aceleași chiar dacă sunteți în căutarea instrucțiunilor despre cum să faceți o returnare pe eBay fără înregistrare .
De pe PC

ebay
Dacă preferați să vă întoarceți de pe un computer , conectați-vă mai întâi la pagina principală a serviciului , apoi apăsați butonul de autentificare situat în partea stângă sus și autentificați-vă introducând adresa de e-mail și făcând clic pe butonul Continuare , apoi tastând parola relativă și apăsând butonul Login . Alternativ, puteți utiliza canalele Google , Facebook sau Apple prin butoanele de mai jos, care vă vor trimite la modulul de autentificare al serviciului respectiv.
Acum, din pagina de start, faceți clic pe meniul My eBay situat în partea dreaptă sus, apoi apăsați pe articolul Istoric achiziții pentru a fi redirecționat către pagina cu lista celor mai recente comenzi. După ce l-ați identificat pe cel pentru care doriți să faceți o cerere de returnare , faceți clic pe butonul Returnează acest articol din panoul din dreapta.

ebay
În ecranul următor, selectați motivul cererii și apăsați butonul Următor : dacă nu găsiți imediat elementul care corespunde nevoilor dvs., apăsați opțiunea Afișați mai multe pentru a extinde lista posibilelor răspunsuri. În pagina următoare trebuie să introduceți o descriere a problemei întâmpinate în câmpul Adăugați comentarii .
În secțiunea Adăugați fotografii de mai jos, veți avea, de asemenea, posibilitatea de a încărca una sau mai multe imagini (maximum 10) făcând clic pe butonul [+] și selectându-le de pe computer. După ce selectați fotografiile produsului (prin care puteți, de exemplu, să dezvăluiți orice problemă întâmpinată) apăsați butonul Deschidere pentru a începe încărcarea. La final, faceți clic pe butonul Confirm return pentru a finaliza procedura.
În acest moment, vânzătorul va avea la dispoziție trei zile lucrătoare pentru a răspunde la solicitarea dvs.: verificați în secțiunea Mesaje , accesibil făcând clic pe meniul My eBay> Mesaje , prezența oricăror comunicări de la acesta cu privire la raportul dvs.
De asemenea, puteți verifica starea cererii urmând aceiași pași descriși mai sus pentru a accesa pagina listei de comenzi: veți găsi articolul Vedeți detaliile de returnare în loc de „Returnează acest articol”.
De pe smartphone-uri și tablete

ebay
Aveți de gând să solicitați returnarea eBay de pe smartphone-uri și tablete ? Nicio problemă, procedura este la fel de simplă chiar și de pe dispozitivele mobile. După ce porniți aplicația eBay și vă conectați la aceasta, apăsați butonul ☰ din partea stângă sus și apăsați elementul Achiziții din meniul care se deschide. Dacă aveți un iPhone, veți găsi articolul Achiziții apăsând meniul My eBay din partea de jos.
Veți vedea apoi lista comenzilor recente: apăsați pe cea pentru care doriți să continuați cu cererea de returnare și, în ecranul de detalii care se deschide, în secțiunea Informații de pe articol , veți observa prezența celorlalte acțiuni buton : apăsați pe acesta din urmă și, din meniul contextual, selectați elementul Returnează obiectul .
În ceea ce privește procedura PC, tot în acest caz, înainte de a trimite cererea, va trebui să specificați motivul cererii , selectându-l din lista care vi se propune și apăsând butonul Următor . Dacă nu găsiți imediat un motiv care să reprezinte problema întâmpinată, apăsați pe articolul Afișați mai multe , pentru a vedea alte alternative.
În ultimul ecran va trebui să tastați informații suplimentare în câmpul Adăugați comentarii , apoi puteți integra opțional raportul cu imagini (maximum 10) ale produsului care evidențiază problema întâmpinată atingând simbolul [+] de sub Adăugare fotografie element .
Folosind butonul menționat mai sus, puteți alege între opțiunea Faceți o altă fotografie (pentru a accesa camera aparatului dvs.) sau Selectați din galerie (pentru a selecta conținutul multimedia deja în memorie). În toate cazurile, aplicația va cere permisiunea de a accesa caracteristicile sale și va trebui să apăsați pe articolul Permiteți pentru a continua.
La sfârșit, apăsați butonul Confirmați returnarea pentru a transmite solicitarea către vânzător, care va avea trei zile lucrătoare pentru a vă răspunde. Puteți verifica starea cererii în orice moment efectuând aceiași pași descriși până acum: după apăsarea articolului Alte acțiuni veți găsi, de data aceasta, și opțiunea Vedeți detaliile declarației . În plus, este posibil să verificați prezența comunicațiilor comerciale apăsând pictograma ☰ și selectând elementul Mesaje din meniul care se deschide.
Cum să anulați o returnare pe eBay

ebay
Ați avut gânduri secundare și ați simțit că nu mai este necesar să returnați articolul achiziționat de la un vânzător eBay? Nicio problemă, nu este deloc dificil să înțelegi cum să anulezi o returnare pe eBay : mergi la pagina de comandă pentru care a fost trimisă solicitarea, unde va exista opțiunea potrivită pentru ștergerea raportului. Să vedem, prin urmare, detaliul complet al operațiunilor care trebuie efectuate atât de pe PC, cât și de pe smartphone-uri și tablete.
de pe PC

ebay
Ați decis că nu mai este nevoie să returnați articolul și, prin urmare, doriți să continuați cu anularea cererii de returnare către vânzător? Pentru a trece de pe computer , tot ce trebuie să faceți este să accesați din nou profilul dvs. eBay, autentificându-vă în același mod ca în capitolul anterior , apoi apăsați pe meniul My eBay , în partea dreaptă sus, și selectați articolul Istoricul achizițiilor din meniul care se deschide.
Pe pagina referitoare la lista comenzilor veți găsi achiziția pentru care ați solicitat o returnare într-o secțiune specială, numită Returnări și comenzi anulate . Butonul Returnare articol nu va mai fi prezent și în locul său veți observa articolul Vezi detalii de returnare .
Dând clic pe acesta din urmă, veți putea accesa o nouă pagină de detalii cu informații referitoare la starea cererii. În partea dreaptă sus veți vedea cuvintele Dacă nu mai doriți să returnați acest articol, puteți închide cererea : apăsând pe ultima porțiune subliniată a propoziției veți fi trimis la o nouă pagină.
Aici trebuie să faceți clic pe un meniu derulant special, marcat cu cuvintele Selectați un motiv și selectați motivul pentru care anulați alegând dintre cele propuse și introducând orice detalii suplimentare în câmpul de text de mai jos. Apoi faceți clic pe butonul Închideți această procedură de returnare pentru a finaliza operațiunea.
De pe smartphone-uri și tablete

ebay
Dacă preferați să treceți de pe smartphone și tabletă , deschideți-l pe acesta din urmă de pe dispozitivul dvs. mobil, apoi apăsați butonul located situat în partea de sus și apăsați elementul Achiziții din meniul care vi se propune. Dacă sunteți proprietarul unui iPhone , veți putea vedea articolul Achiziții în meniul My eBay , în partea stângă jos.
Acum, faceți clic pe caseta de comandă pentru care ați trimis o cerere de returnare, apoi localizați articolul Alte acțiuni , în secțiunea Informații de pe articol și apăsați pe el. Apoi faceți clic pe opțiunea Vedeți detaliile returnării și veți accesa un nou ecran cu detaliile cererii în cauză.
În partea de sus există un buton cu formularul Închideți această procedură de returnare : odată apăsat veți accesa un nou ecran unde puteți defini motivul pentru care continuați cu anularea. Prin urmare, atingeți formularea Selectați un motiv și alegeți cel mai potrivit dintre diferitele opțiuni propuse.
Opțional, puteți integra orice detalii suplimentare în câmpul de text de mai jos: la final, atingeți butonul Închideți această procedură de returnare .
Pentru orice clarificare suplimentară, personalul Virgilio este la dispoziția dvs., contactați-ne!
https://www.google.com/search?q=ebay&oq=ebay&aqs=chrome..69i57j0l7.1983j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8